Pomoc i FAQ

W jakich godzinach czynna jest Obsługa Klienta?
Obsługa Klienta czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 do 20.00 pod numerem telefonu +48 793 793 747 lub pod adresem e-mail sklep@boone.pl (możesz do nas pisać 24/h siedem dni w tygodniu; jednak jeżeli wiadomość dojdzie do nas w piątek po godzinie 20.00 lub dzień wolny od pracy odpiszemy w pierwszy dzień roboczy).

Czy założenie profilu Klienta jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. Przy wyborze tego rodzaju zakupów nie ma jednak możliwości sprawdzania statusu swojego zamówienia lub historii swoich zamówień. Przy kolejnych zamówieniach każdorazowo trzeba wypełniać dane dotyczące dostawy.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Rejestracja” a następnie podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „dalej” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie www.sklep.boone.pl

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O chęci rezygnacji można poinformować Obsługę Klienta Tel. +48 793 793 747
- informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji jednej  przesyłki przedmioty muszą być zakupione i zebrane w jedne zamówienie.

Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (kurier/poczta polska). Szczegółowe zasady naliczania opłat przedstawione są w zakładce WYSYŁKA oraz FORMY PŁATNOŚCI

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD.

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem,  on-line e- przelewem lub kartą płatniczą. Szczegółowe zasady płatności opisane są w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 10 dni roboczych od daty założenia zamówienia.

Co mam robić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu : +48 793 793 747 lub adresami e-mail sklep@boone.pl podając numer zamówienia.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?
Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru.

Czy mogę oddać/wymienić zakupiony produkt?
Zakupiony towar można zwrócić lub wymienić zgodnie z regulaminem. Szczegółowe zasady znajdą Państwo w zakładce WYMIANA I ZWROT.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotnego produktu.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja profilu”.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy- np. osoby, którą chcemy obdarować.

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Prosimy o złożenie reklamacji, zgodnie z regulaminem. Szczegóły postępowania ujęte są w zakładce REKLAMACJE.

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Jeżeli wymiana dotyczy produktu na ten sam rodzaj lub w tej samej kwocie pieniężnej wymiana następuje bez rozliczenia pieniężnego. W przypadku wymiany na droższy produkt cenę reguluje Kupujący. Jeśli wymiana będzie dotyczyć produktu tańszego od pierwotnie zakupionego różnicę w cenie zwraca sklep.boone.pl

Czy sposób płatności ma wpływ na tempo realizowania zamówienia?
Nie, nie ma żadnego wpływu, wszystkie zamówienia są realizowane w jednakowym czasie.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, jest taka możliwość. W takim wypadku jest tylko jedna opcja dostawy: przesyłka listowa polecona priorytetowa – 35zł

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z belki kolorystycznej i rozmiarowej.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy obiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.